חוזה חדש ומורחב

חברתנו חתמה השבוע חוזה להרחבת שירותי מחשוב לעסקים למשרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך. במסגרת החוזה החדש שנחתם אתמול (יום ג' 28-05-2013) חברתנו לקחה על עצמה גם את שירותי התוכן השיווקי באתר האינטרנט של המשרד, ניהול הרשתות החברתיות, וקידום האתר ברשת החיפוש של גוגל ובינג של מיקרוסופט.
במסגרת הרחבת שירותי המחשוב אנו נפרסם בכל יום את הידיעות היוצאות לעיתונות עבור כל החברות אותן מייצג המשרד (רשימת החברות המיוצגות בהמשך הפוסט). מדובר על כתיבת תוכן של כ – 10 פוסטים על בסיס יומי, כולל שירותי סטודיו לעריכת תמונות, וקידום מילות מפתח בגוף הידיעה באתר.המטרה העיקרית בניהול התוכן והאתר היא קידום הפירמות והמותגים אותן מייצג משרד יחסי הציבור, וע"י כך קידום המשרד עצמו, דבר המביא ערך מוסף ללקוחות אותם המשרד מייצג.

אתר האינטרנט של המשרד עלה לאוויר בחודש מרץ 2013 תחת דומיין חדש לחלוטין, וכבר כעבור חודשים בלבד האתר זוכה לכ – 800 ביקורים של גולשים ביום. מיקומי האתר בכל מנועי החיפוש נמצאים כמעט כולם במקומות הראשונים בכל הקטגוריות, ואין ספק כי תוך זמן קצר נביא את האתר למעמד מוביל בכל הקשור ליחסי ציבור שיווקים ברשת האינטרנט.

הודעה מסודרת יצאה לעיתונות הכתובה והדיגיטלית, על השירות החדש אותו אנו מעניקים במסגרת שירותי מחשוב לעסקים :

הודעה לעיתונות:

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת משיק מגזין דיגיטלי לקידום לקוחות המשרד בזירה האינטרנטית.
המגאזין הינו פלטפורמה ה"מארחת" את הפעילות התקשורתית של לקוחות המשרד.

לדברי דניאלה רייבנבך: " החידוש הוא בכך שהלקוח הוא הליבה. אנו מקדמים את שם הלקוח במנועי חיפוש ובכך חוסכים לו עלויות של חברה חיצונית לקידום אתרים באינטרנט ומחזקים את הלקוח בתחום הדיגיטלי."

משרד יחסי הציבור "דניאלה רייבנבך תקשורת" נכנס לתחום חדש ומשיק מגזין דיגיטלי ייחודי לקידום לקוחות המשרד בזירה האינטרנטית.
המגזין הדיגיטלי הינו פלטפורמת מדיה אינטרנטית, ש – "מארחת" (host) את הפעילות התקשורתית של לקוחות המשרד. כוחו של המגזין הדיגיטלי בכך שהוא מקדם את שם הלקוח במנועי חיפוש. מידי יום המגזין מתעדכן בחומרים התקשורתיים החדשים של כל אחד מלקוחות המשרד, לרבות: מהלכים שיווקיים, מהלכים אסטרטגיים, חדשות, אירועים, השקות, מבצעים ועוד.
בנוסף, המגזין יוצר עבור הלקוח פורטפוליו (תיק לקוח Portfolio), המכיל באופן דינמי את כל החומרים התקשורתיים וכן כולל לינק המאפשר חשיפה לחברי דניאלה רייבנבך תקשורת בדף הפייסבוק. טכנולוגיית ריספונסיב (Responsive) המתקדמת, עליה מבוסס המגזין, מאפשרת התאמת הפורמט לגלישה בכל מדיה דיגיטלית דוגמת: טאבלט, לפטופ, סמארט פון ועוד.
לדברי דניאלה רייבנבך: " החידוש במגזין הדיגיטלי הוא בכך שהלקוח הוא הליבה. אנו מקדמים את שם הלקוח במנועי חיפוש ובכך חוסכים לו עלויות של חברה חיצונית לקידום אתרים באינטרנט, ומחזקים את הלקוח בתחום הדיגיטלי. בנוסף, באמצעות המגזין אנו נותנים במה אינטרנטית לקהל לקוחותינו, ויוצרים עבורם פורטפוליו חי של העבודה התקשורתית."
לדבריה: " הכניסה לתחום החדש והכנסת המגזין הדיגיטלי הינה שינוי תפיסתי , הנובע מתוך הבנה עתידנית. לצורך כך, הקמנו מחלקה דיגיטלית במשרד המונה 4 עובדים בהדרכה וליווי של "אוקטב שירותי מחשוב לעסקים" המתמחה בקידום אתרים ברחבי האינטרנט וברשתות החברתיות, ותפקידה הוא חיזוק הלקוח בתחום הדיגיטלי בכל רחבי האינטרנט."
משרד יחסי הציבור והתקשורת " דניאלה רייבנבך תקשורת" נחשב לאחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים בתחום הקמעונאות, מסחר, תעשייה, רכב, תיירות וצרכנות. המשרד מטפל בתקציבים מגוונים, בניהם: קבוצת טיב טעם, קבוצת קרסו ייבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי, קבוצת קניוני מליסרון, קבוצת סקאל, קבוצת ריטייל ישראל, חברת נירלט, רשת מלונות רימונים, קבוצת רולטיים, רשת קפה גרג, לוריאל פריז, איב סאן לורן, רשת גלי, רשת רהיטי דורון ועוד.

כתובת המגזין: www.daniellar.co.il

לפרטים: זיוה וייס- יחסי ציבור שיווקים דניאלה רייבנבך תקשורת, 03-6360009.

2 Comments

  1. ניב אהרון אומר

    מרשים מאוד. מגזין דיגיטלי הינה דרך מעניינת וחדשנית לקידום משרד פרסום וכלל החברות שהיא מפרסמת.
    אמשיך לעקוב ומצפה לתוצאות חיוביות.