להלן כל הדרכים בהם לקוחות אוקטב שירותי מחשוב יכולים לצור עמנו קשר/

לקוחות עסקיים בחוזה שירותי שנתי

שיחת טלפון

שיחה ישירה לנייד של איש הקשר מטעמנו, העובד מול משרדכם באופן קבוע, בשעות הפעילות לתמיכה לעסקים (9.00 – 19.00).

צ'אט חי

כניסה לעמוד הראשי באתר שלנו, ופנייה לנציג שירות הזמין בצ'אט ONLINE (חפשו את הסמל בפינה השמאלית תחתונה של האתר).

email-chat

ניתן להפעיל את הצ'אט תמיכה לנציג גם באמצעות עמוד ה- FACEBOOK שלנו

href="http://www.facebook.com/octaveltd" target="_blank">http://www.facebook.com/octaveltd

 

 

שיחת skype

בזמן שהותכם בחו"ל, תוכלו להתקשר אלינו באמצעות תוכנה סקייפ (SKYPE).

[skype-status]

דוא"ל

פנייה באמצעות דואר אלקטרוני לתמיכה: support@octave.co.il.

שירות ענן

כניסה לשירות הענן שלנו, ובחירה בסוג השירות המבוקש, הכולל הורדת מערכות הפעלה, מנהלי התקנים, ותוכנות לארגון שלכם.

תוכנת תמיכה

כניסה לעמוד התמיכה המהירה ללקוחות, להורדת תוכנת ההתחברות למחשב האישי שלכם.

תיקון במעבדה

תיאום איסוף מחשבכם למעבדה ע"י השליח שלנו, ותיקון המחשב לא יאוחר מ 4 שעות מעבדה.

 

לקוחות פרטיים ולקוחות עסקיים ללא חוזה שירות תמיכת מחשבים בתוקף

עמוד יצירת קשר

כניסה לעמוד יצירת הקשר, שליחת הודעה לנציג, וקבלת מענה עד 4 שעות משליחת ההודעה.

צ'אט חי

כניסה לעמוד הראשי באתר שלנו, ופניה לנציג שירות הזמין בצ'אט ONLINE (חפשו את הסמל בפינה השמאלית תחתונה של האתר).

email-chat

ניתן להפעיל את הצ'אט תמיכה לנציג גם באמצעות עמוד ה FACEBOOK שלנו http://www.facebook.com/octaveltd

דוא"ל

פנייה באמצעות דואר אלקטרוני לתמיכה: support@octave.co.il.

רכישת שעות תמיכה

כניסה לאתר, ורכישת בנק שעות באמצעות חשבון ה- PAYPAL שלכם. התשלום החל משעה אחת ועד 10 שעות של תמיכה, בתאום עם נציג התמיכה.

תיקון במעבדה

הגעה ישירות למעבדת השירות שלנו (אין צורך בתאום מראש), בכתובת: שד' נורדאו 29 (פינת דיזינגוף 280) תל אביב , בין השעות 10.30 ועד 18.00 ברציפות.

עמוד ה FACEBOOK שלנו http://www.facebook.com/octaveltd

אוקטב שירותי מחשוב תמיכה לנציג גם בפייסבוק

בתודה,
אוקטב שירותי מחשוב