שלום לכל לקוחות אוקטב מחשבים אשר זקוקים לתמיכה מרחוק לתחנת העבודה שלהם
אני מחליף בכל המשרדים אשר שדרגו ל SERVER 2011 או 2008 את התמיכה מרחוק ללא צורך בתוכנה LOGMEIN שהייתה מותקנת אוטו’ במחשב ומאפשרת גישה לתמיכה גם שהמשתמש לא נמצא ליד המחשב. מהיום התמיכה תתבצע רק בנוכחות המשתמש אשר יספק סיסמא חדשה בכל התחברות ויהיה חייב להיות נוכח מול המחשב בזמן התמיכה, לא ניתן יהיה להתחבר למחשב ללא אישור מהצד שלכם ואספקת סיסמא חדשה בכל התחברות והתחברות למחשב שלכם.
לחצו כאן להמשך המדריך

אתם תגלו בשולחן העבודה אייקון (קיצור דרך) חדש  “תמיכה מרחוק אוקטב מחשבים”
למי שלא נמצא האייקון קיצור דרך בשולחן העבודה ניתן לגשת לאתר התמיכה שלנו בכתובת הבאה

https://www.octave.co.il

ושם לנווט ל- תמיכה מהירה ללקוחות אוקטב מחשבים

דאבל קליק בעכבר על האייקון יפתח לכם את המסך לאישור התמיכה מרחוק


לאחר אישור התוכנה תקבלו את הקודים לתמיכה(בכל תמיכה מרחוק נוצרת סיסמא חדשה)
כך שלא ניתן לשוב להתחבר לאחר הניתוק מהתמיכה(יש לספק סיסמא חדשה)

מוסרים בטלפון את הקוד והסיסמא ואנחנו מחוברים לטיפול במחשב.
אין צורך לאחר ההתנתקות להסיר שום דבר כי התוכנה אינה מותקנת על המחשב
ונעלמת לחלוטין לאחר סיום התמיכה מרחוק.
למי שאין את הקיצור דרך על שולחן העבודה מוזמן לגשת לאתר אינטרנט שלנו בכתובת הבאה ולהוריד את הקיצור דרך ישירות לשולחן העבודה שלו.
כל משרד שיש ברשותו סניפים מרוחקים העובדים מול השרת יהיו חייבים גם הם להוריד את הקישור לשולחן העבודה לצורך התמיכה מרחוק.
https://www.octave.co.il